Nog 2 nachten slapen! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Anne - WaarBenJij.nu Nog 2 nachten slapen! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Anne - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachten slapen!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos en Anne

11 Maart 2015 | Nederland, Amersfoort

Jawel jawel jawel jaaaaa! Het is bijna zover… dan gaat onze reis beginnen. Vandaag was voor mij nog een hectische dag, as usual voor je op vakantie gaat. Maar deze vakantie is wel heel rottig gepland. Nou ja… het werk is wat anders gelopen dan gepland, laten we het daar op houden!

Na een lange dag en nog een paar uurtjes in de avond heb ik dan toch mijn werk afgerond (sorry Vincent als er nog wat op je bordje komt…), mijn afwezigheidsmelding ingesteld en de mail afgesloten! De laptop ga ik straks ook afsluiten en ik zou ik niet zijn als de laptop toch woensdag nog heel heel heel even aan gaat ;)

Maar er gebeurt hier ook bijna een wonder, want… tijdens bijna alle vakanties moet er toch ook altijd nog een beetje gewerkt worden, lekker makkelijk als je de laptop bij je hebt. Dat zou dit keer niet anders zijn (en laptop is handig om een blog te schrijven en m’n foto’s op te slaan ;) ), maar ik ben vandaag door meerdere collega’s voor gek verklaard… (dat ben ik al gewend, haha). Uiteindelijk kwamen we erachter dat ik tijdens de reis heen en terug (toch wel 2 werkdagen) gewoon zou kunnen werken... Uhm…. Ok ok, laat maar zitten. Het is beter dat ik samen met Anne ga genieten van de vakantie, van de stad, van alles wat we mee gaan maken samen (spannend man voor het eerst samen op vakantie, we dachten: we zoeken het dicht bij huis :D ).

Morgenochtend nog wel beetje drukkig met inpakken (vannacht zal ik wel bedenken wat er mee moet aan schoenen, kleding, elektronica, camera’s, batterijen (voor de camera…..), lenzenspullen (m’n contactlenzen zou ik dus bijna vergeten…)), want dat is er nu een beetje bij ingeschoten, nog een beetje de boel hier opruimen in mijn huisje en bijtijds naar Anne. Daarna naar mijn ouders, want pap is zo lief om ons donderdagochtend (zeg maar gerust nacht….) naar Schiphol te brengen.

En nu ga ik dromen van de reis die komen gaat en kan ik me nu al verheugen op het schrijven van de verslagen van de dagen! Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben, ik wil jullie zoveel als mogelijk meenemen in onze belevenissen!

Slaap lekker en tot donderdag (denk ik).

Liefs,
Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos en Anne

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4877

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Roos en Anne in New York

Landen bezocht: