Voorbereidingen - Reisverslag uit Murray Hill, Verenigde Staten van Roos en Anne - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Murray Hill, Verenigde Staten van Roos en Anne - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos en Anne

11 Maart 2015 | Verenigde Staten, Murray Hill

Het is woensdag, de vakantie is voor mij iig begonnen, na een lange dag werken op dinsdag, ik pak de laatste spullen in. Heb ik alles?? Altijd en eeuwig de vraag: heb ik alles? Al wel 10x (waarschijnlijk vaker..) gecontroleerd of m'n paspoort in m'n tas zit, m'n creditcard, pinpas, iPad, enzo enzo.

Als ik die spullen maar heb, dan komt het goed. Want... Alles is te koop met je creditcard, haha! Het is zover, ik vertrek! Met de auto naar Anne, nog wat cheap spul gekocht bij de Sting, want opheffingsuitverkoop loont de moeite in deze dure tijd :-D , en toen naar Vianen. Want we vliegen vroeg donderdagochtend (ok dat valt mee, maar we moeten er 3 uur van te voren zijn, waar overigens de meningen over verdeeld zijn...) en m'n vader is zo lief om ons te brengen.

We vliegen met United en volgens de website kunnen we online inchecken, maar wel een printer bij de hand houden om je boardingpass af te drukken, dus dat ging ik doen bij m'n ouders. Op de website staat dan ineens: als je iOS of Android hebt is er een app om in te checken, heb je die niet dan moet je op Schiphol aan de balie inchecken. Dus ikke natuurlijk app geïnstalleerd en inchecken maar...... Na meer dan en half uur en drie keer alles opnieuw doen was ik het zat, dat lukt dus niet. Echt super handig zo'n app... Dan maar op Schiphol!

Na een gezellig avondje wordt het dan toch tijd om te gaan slapen, want om 4u gaat de wekker... Ik slaap heerlijk, maar kort. Anne slaapt heerlijk, maar kort. En ik... Ik ben nerveus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos en Anne

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4869

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Roos en Anne in New York

Landen bezocht: